wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Prasa2 » magazyn 4outdoor3 » 4outdoor nr 27 (3/2013 maj) - wersja PDF
4outdoor nr 27 (3/2013 maj) - wersja PDF

4outdoor nr 27 (3/2013 maj) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Stan magazynowy:

PKWiU: 58.11.1

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: maj 2013

Liczba stron: 32

Cena: 9,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Wiosenny numer magazyny 4outdoor podejmuje dwa ważne tematy: buty trekkingowe oraz dostępność dziecięcego sprzęt outdoorowego na polskim rynku. Ponadto znajdziecie ciekawą rozmowę z menadżerem firmy 4F oraz materiały poradnikowe i najświeższe informacje z branży outdoor.

Spis treści:

  • W Galerii Łódzkiej został otwarty sklep marki Jack Wolfskin 8
  • Outdoor Magazyn – nowy portal dla fanów outdooru 8
  • Marka ThermaCELL poszukuje dystrybutora na polskim rynku outdoorowym 8
  • ecorepel® – nowy, ekologiczny impregnat od Schoeller Textil 9
  • Outdoor Project zamiast Hannah Poland 9
  • Można już zgłaszać produkty do konkursu OutDoor Industry Award 2013 10
  • Barometr 4outdoor 10
  • Fortuna kołem się toczy, czyli zmienne wyniki światowych potentatów za I kwartał 2013. 11
  • Wzrost sprzedaży odzieży marek Arc’teryx i Salomon. 11
  • Lafuma Group odnotowuje spadki sprzedaży 11
  • Powolny wzrost przychodów The North Face 11
  • Wzrost sprzedaży firmy Columbia Sportswear. 11
  • Rab: For the most extreme conditions in the world 12

4F – optymizm i pokora 14
wywiad z Grzegorzem Wąsikiem

Czujemy pewien dystans środowiska outdoorowego do naszej firmy i marki. Nie wiemy do końca, czym to jest spowodowane, natomiast nie skupiany się na tym; nasza strategia i polityka są jasne. Nikogo nie kopiujemy, mamy swój styl i kierunek, w którym zmierzamy – mówi w rozmowie z Magazynem 4outdoor Grzegorz Wąsik, menadżer ds. hurtu i eksportu w firmie OTCF Sp. z o.o., będącej właścicielem marki 4F.

Podstawa na górskim szlaku – buty trekkingowe 18
Przegląd butów trekkingowych

Artur Szachniewicz
Jeśli trzeba by wybrać najważniejszy element górskiej garderoby, każdy przedstawiciel branży outdoorowej zapewne wskazałby na buty. I choć na polskich szlakach nadal widać wielu turystów w tenisówkach (czy – o zgrozo – w tzw. japonkach), to jednak coraz więcej osób ma już na nogach buty trekkingowe. Często zbyt ciężkie, zbyt toporne, zbyt drogie, być może zakupione z myślą o tym, że mają starczyć na całe życie i na każde warunki.

Outdoor KIDS na polskim rynku 24
Aneta Żukowska
Oferta marek outdoorowych dla dzieci – od butów, przez czapki, po kurtki przeciwdeszczowe i puchowe kombinezony dla niemowląt – jest szeroka, a klient (którym jest w istocie rodzic) to atrakcyjny target. Na polskim rynku odzież i sprzęt outdoorowy dla dzieci wciąż jednak nie są zbyt silnie reprezentowane. Czy słusznie?

Odzież i obuwie w specjalistycznym sklepie outdoorowym 27
Michał Sojka

Za nami Targi Kielce Sport–Zima 2013 28
W dniach 20–23 lutego odbyły się targi Kielce Sport–Zima 2013. Swoje stoiska wystawiły 182 firmy. Po trudnym 2012 roku wystawcy w rozmowach z nami reprezentowali umiarkowany i ostrożny optymizm co do przyszłego sezonu. Trzeba też zaznaczyć, że branża outdoorowa miała na tegorocznych zimowych targach w Kielcach wyjątkowo skromną reprezentację.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Uwaga! Ze względu na przerwę wakacyjną zamówienia będą realizowane od 19 lipca 2019 roku.