Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 24 godziny
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Stan magazynowy:
PKWiU: 58.11.1
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta
Rok wydania: maj 2013
Liczba stron: 32
Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
Wiosenny numer magazyny 4outdoor podejmuje dwa ważne tematy: buty trekkingowe oraz dostępność dziecięcego sprzęt outdoorowego na polskim rynku. Ponadto znajdziecie ciekawą rozmowę z menadżerem firmy 4F oraz materiały poradnikowe i najświeższe informacje z branży outdoor.
Spis treści:
4F – optymizm i pokora 14
wywiad z Grzegorzem Wąsikiem
Czujemy pewien dystans środowiska outdoorowego do naszej firmy i marki. Nie wiemy do końca, czym to jest spowodowane, natomiast nie skupiany się na tym; nasza strategia i polityka są jasne. Nikogo nie kopiujemy, mamy swój styl i kierunek, w którym zmierzamy – mówi w rozmowie z Magazynem 4outdoor Grzegorz Wąsik, menadżer ds. hurtu i eksportu w firmie OTCF Sp. z o.o., będącej właścicielem marki 4F.
Podstawa na górskim szlaku – buty trekkingowe 18
Przegląd butów trekkingowych
Artur Szachniewicz
Jeśli trzeba by wybrać najważniejszy element górskiej garderoby, każdy przedstawiciel branży outdoorowej zapewne wskazałby na buty. I choć na polskich szlakach nadal widać wielu turystów w tenisówkach (czy – o zgrozo – w tzw. japonkach), to jednak coraz więcej osób ma już na nogach buty trekkingowe. Często zbyt ciężkie, zbyt toporne, zbyt drogie, być może zakupione z myślą o tym, że mają starczyć na całe życie i na każde warunki.
Outdoor KIDS na polskim rynku 24
Aneta Żukowska
Oferta marek outdoorowych dla dzieci – od butów, przez czapki, po kurtki przeciwdeszczowe i puchowe kombinezony dla niemowląt – jest szeroka, a klient (którym jest w istocie rodzic) to atrakcyjny target. Na polskim rynku odzież i sprzęt outdoorowy dla dzieci wciąż jednak nie są zbyt silnie reprezentowane. Czy słusznie?
Odzież i obuwie w specjalistycznym sklepie outdoorowym 27
Michał Sojka
Za nami Targi Kielce Sport–Zima 2013 28
W dniach 20–23 lutego odbyły się targi Kielce Sport–Zima 2013. Swoje stoiska wystawiły 182 firmy. Po trudnym 2012 roku wystawcy w rozmowach z nami reprezentowali umiarkowany i ostrożny optymizm co do przyszłego sezonu. Trzeba też zaznaczyć, że branża outdoorowa miała na tegorocznych zimowych targach w Kielcach wyjątkowo skromną reprezentację.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.