wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » 4outdoor nr 49 (2/2018, marzec) - wersja PDF4
4outdoor nr 49 (2/2018, marzec)
Nowość

4outdoor nr 49 (2/2018, marzec) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2018, marzec

Format: A4

Liczba stron: 42

Cena: 9,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Linki (1)
  • Recenzje produktu (0)

W drugim numerze 2018 roku znajdziemy m.in. serię wywiadów z ważnymi postaciami outdooru, testy sprzętu, opis ekwipunku jaki zabrała ze sobą ekipa wyprawy zimowej na K2 oraz przegląd nowości z outdoorowego świata.

Spis treści 4outdoor Biznes nr 49 (2/2018, marzec):

  • ISPO Beijing 2018
  • Warsaw Ski&Outdoor Show, czyli mnóstwo sprzętu i wyposażenia sportowo-turystycznego oraz turystyka zimowa na III World Travel Show
  • Snow PR dla Garmin Polska
  • Firma Namaste nowym dystrybutorem marek Climb On! oraz E9
  • PIEPS w strukturach Black Diamond
  • Craghoppers – angielska marka podróżnicza – dostępna w Polsce .
  • Rok 2017 przełomowy dla spółki INTERSPORT Polska
  • Barometr rynku: początek roku na plusie
  • Co słychać w europejskiej branży outdoor?
  • Najnowsze wieści z European Outdoor Group
  • Targi OutDoor zostaną przeniesione do Monachium
  • Jesteśmy wdzięczni za okazane nam zaufanie, rozmowa z Tobiasem Gröberem
  • DEVOLD – jakość jest najważniejsza!
  • KEEN świętuje 15-lecie powstania
  • Nowe oblicza GORE-TEX®
  • Jestem osobą zadeklarowaną po stronie natury – rozmowa z Martyną Wojciechowską

Za co najbardziej ceni markę Jack Wolfskin? Jak odnalazła się w roli sprzedawcy w sklepie outdoorowym? Czy tęskni za górskimi wyzwaniami, takimi jak Korona Ziemi? Zapraszamy do lektury wywiadu z Martyną Wojciechowską, ambasadorką marki Jack Wolfskin.

  • BRUBECK – polski lider odzieży termoaktywnej – rozmowa z Mirosławem Kubiakiem

„Nie tylko z naszej perspektywy możemy określić BRUBECK marką, która wyrosła na polskiego lidera swojego sektora” – mówi Mirosław Kubiak, właściciel i twórca marki BRUBECK.

  • W poszukiwaniu nowych klientów – rozmowa z Bartoszem Kuciakiem

4F, 4F Junior, 4Faces, Outhorn – spółka OTCF ma wiele możliwości, by trafiać do zdywersyfikowanej grupy klientów. Jak to wygląda w konkretach? O tym rozmawiamy z Bartoszem Kuciakiem, Retail Managerem 4F.

  • ISPO Munich 2018 – zastrzyk energii
  • Najlepsze produkty outdoorowe ISPO Award Gold Winners 2018 w kategorii Outdoor
  • Sprzęt dla najlepszych – ekwipunek himalaistów zimowej wyprawy na K2

Najbardziej zaawansowane technologie w wielu dziedzinach pozostają zarezerwowane dla profesjonalistów i są poza zasięgiem przeciętnego użytkownika. To, co trafia do naszych rąk, to zazwyczaj rozwiązania pochodne od tego, co tak naprawdę w danym momencie jest szczytem możliwości ludzkiej techniki i kreatywności.

  • CAMP - Wycieczka za jeden uśmiech

Testy 4outdoor:

  • Kurtka The North Face Apex Flex GTX
  • Kurtka Marmot Knife Edge
  • Buty Challenger ATR 4 Hoka One One

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl