wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » 4outdoor nr 48 (1/2018, styczeń) - wersja PDF4
4outdoor nr 48 (1/2018, styczeń)

4outdoor nr 48 (1/2018, styczeń) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2018, styczeń

Format: A4

Liczba stron: 40

Cena: 9,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Linki (1)
  • Recenzje produktu (0)

W pierwszym numerze 2018 roku znajdziemy m.in. relację z 6. edycji ISPO ACADEMY w Polsce, informacje praktyczne dotyczące targów ISPO Munich, raport nt. ścian wspinaczkowych w Polsce, wywiady z Jerzym Osiką i Maciejem Sosenką (Animex), testy, przegląd nowości z outdoorowego świata.

Spis treści 4outdoor Biznes nr 48 (1/2018, styczeń):

  • Nowy sklep firmowy Salewa w Rzeszowie 4
  • Nasze Tatry: nowy koncept 4F w Zakopanem 4
  • GORE-TEX® INFINIUM™ – nowa marka od Gore 4
  • Przed nami WinterCamp 2018 6
  • European Outdoor Summit 2018 6
  • Barometr rynku: 2017 rok z bardzo dobrymi wynikami 6
  • Intersport: dobry ostatni kwartał 2017 6

Przed nami targi ISPO Munich 2018
Wraz z rozpoczęciem targów ISPO MUNICH możemy liczyć na cztery dni z tysiącami najnowszych produktów, tysiącami wystawców, kilkudziesięcioma tysiącami odwiedzających z całego świata, najlepszymi sportowcami, podsumowaniami minionego roku, szkoleniami prowadzonymi przez specjalistów oraz najgorętszymi tematami dla branży outdoorowej i sportowej.

  • Polska branża outdoor na targach 10
  • Polscy przedstawiciele marek na targach 11

6. edycja ISPO Academy w Polsce 12
Za nami najważniejsze wydarzenie przeznaczone w całości dla branży sportowej i outdoorowej, czyli ISPO Academy Poland. Jest to jednocześnie jedno z niewielu wydarzeń, podczas którego branża outdoorowa może stawić się w tak licznym gronie w jednym miejscu.

  • ISPO Academy 2017 dla dziennikarzy 15

To nie duzi zjadają małych, ale szybcy opieszałych – rozmowa rozmowa z Jerzym Osiką 16
Jak pozyskać nowego klienta? Jak dbać o klienta, którego już pozyskaliśmy? „Sprzedaż to przekazanie energii” – mówi Jerzy Osika, ekspert ds. sprzedaży, marketingu, trendów konsumenckich i rynków zagranicznych, od kilku lat wykładowca ISPO Akademy.

Rozwój ścian wspinaczkowych w Polsce – raport z rynku 22
Drogi wspinaczkowe i baldy są dziś wyznaczane przez kolory chwytów. Z kolei ich producenci i wykonawcy ścian wspinaczkowych decydują o nowych standardach. Nie ma tasiemek, nic się nie kruszy i nie odpada. Ciekawe i estetyczne kształty. Trening się nie nudzi. Jest komfortowy i bezpieczny.

Co nas czeka jesienią i zimą 2018/2019? 24
Sezon zimowy to czas innowacji dla branży outdoorowej i duże pole do popisu dla nowych produktów. Czym zaskoczą nas producenci w sezonie jesień-zima 2019? Już teraz przedstawiamy pierwsze wybrane propozycje.

Testy

  • Kurtka Marmot Featherless Hoody – termika na plus 31
  • Buty AKU CLIMATICA SUEDE GTX 32
  • Buty Merrell Chameleon 7 Mid Gore-Tex® 34

Specjalizujemy się w najwyższej jakości puchu gęsim – rozmowa z Maciejem Sosenko z firmy Animex 36
Polski puch to produkt znany i doceniany na całym świecie. Jego właściwości znamy z wielu wysokiej klasy produktów również polskich producentów odzieży i sprzętu.

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl