Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 24 godziny
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Stan magazynowy:
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta
Rok wydania: 2/2020 listopad
Format: A4
Liczba stron: 40
Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
Minionego lata nie spotkaliśmy się na targach, pandemia zachwiała naturalny cykl życia naszej branży, a także cykl wydawniczy 4outdoor Biznes. Był strach, niepewność, później stopniowy powrót do normalności. Teraz sytuacja komplikuje się ponownie. Mimo to staramy się patrzeć w przyszłość z optymizmem.
Spotykamy się więc na łamach 4outdoor, by dzielić się nowinkami ze świata outdooru oraz komentarzami i spostrzeżeniami uczestników naszego rynku. Niektóre z nich są mniej, a inne bardziej optymistyczne, o czym przekonacie się, czytając najnowszy numer magazynu.
Z biegiem czasu coraz większą wartość dostrzegamy w obcowaniu z naturą – to dobra wiadomość dla naszej branży. Jednak bez naszego zaangażowania trudno liczyć na cuda – 60 proc. Polaków nie uprawia żadnego sportu i, niestety z oficjalnych danych wynika, że jest coraz gorzej. Za propagowanie aktywności jesteśmy odpowiedzialni wszyscy. Rękawicę podejmuje Polish Outdoor Group i akcja „Dzieci blisko natury”. Podsumowanie tegorocznej akcji znajdziecie na pierwszych stronach magazynu.
Trudny okres pandemii, lockdown i późniejsze wybudzenie się branży staramy się podsumować, zasięgając języka u przedstawicieli sklepów specjalistycznych i najważniejszych graczy hurtowych. W dwóch obszernych materiałach analizujemy zachowania klientów, relacje pomiędzy kontrahentami i łańcuchy dostaw. Podstawowe kwestie, które nas nurtują, to „czy pandemia może dostarczyć nam nowych klientów” i „jak przygotować się do niepewnego sezonu zimowego”.
Na te oraz inne pytania stara się odpowiedzieć również Łukasz Tyrol, Dyrektor Sportu Turystyka/Trekking w Decathlonie. W wywiadzie na stronie 14 próbujemy dowiedzieć się, jak wygląda rzeczywistość pandemiczna z perspektywy tego kolosa. Czy branża outdoor skorzysta w przyszłości na wzmożonym ruchu w sklepach ogólnosportowych?
W drugim wywiadzie (str. 16) rozmawiamy z Marcinem Felińczakiem ze Skalnika, który naświetla sytuację i opowiada o tym, jak w pandemicznej rzeczywistości radzi sobie jeden z największych specjalistycznych sklepów w naszym kraju.
Wydaje się, że pandemia dodatkowo pobudziła refleksje na temat pędu gospodarczego, który doprowadził nas na skraj kryzysu ekologicznego. Czy jeśli drobny wirus może spowodować zmniejszenie emisji CO2 z dnia na dzień, to my sami również jesteśmy w stanie to zrobić? Czy trend, który obserwujemy od lat, w czasie pandemii nabiera tempa, a marki ekologiczne zyskują w oczach klientów? Takie rozważania prowadzimy na stronie 34.
Jesienny numer 4outdoor uzupełniają materiały sprzętowe, test butów marki Hoka One One, prezentacja nagrodzonej Scandinavian Outdoor Award kompaktowej, biwakowej wędzarni marki Muurikka oraz zestawu skitourowego dla początkujących od Dynafita. Kilka stron poświęcamy też butom skitourowym, które - miejmy nadzieję - okażą się tej zimy ważną kategorią produktową.
Magazyn zamyka felieton Arkadiusza Majewskiego, który w marcu na stronach 4outdoor.pl, pod naporem pierwszej fali pandemii, przedstawił nam nieco fatalistyczną wizję przyszłości. I tym razem właściciel Red Bird przedstawia dzisiejszy świat w barwach raczej smutnych, choć tym razem nie nawiązuje ściśle do naszej branży.
Jeśli macie ochotę podzielić się swoimi spostrzeżeniami, skomentować treści z magazynu lub opowiedzieć branży swoją historię, napiszcie do nas. W tych trudnych czasach musimy trzymać się razem.
Michał Gurgul
Redaktor prowadzący 4outdoor Biznes Magazyn
Spis treści:
4 Targi ISPO Munich 2021 jedynie w formacie online
4 Helly Hansen prezentuje innowacyjną technologię LIFA INFINITY PRO™
6 BatHolds – chwyty wspinaczkowe ze Śląska
6 Dzieci z dostępem do zieleni w miastach mają wyższe IQ
8 INTERSPORT: II kwartał roku obrotowego 2020/2021
8 Barometr rynku – wrzesień na niewielkim plusie
10 „Dzieci blisko natury”
Wakacyjna akcja społeczna zainicjowana przez Stowarzyszenie Polish Outdoor Group będzie kontynuowana
14 Obserwujemy wzrost zainteresowania outdoorem
Rozmowa z Łukaszem Tyrolem, dyrektorem sportów turystycznych marki Decathlon
16 Przeszliśmy przez kryzys bez szwanku
rozmowa z Marcinem Felińczakiem, dyrektorem handlowym w Skalniku
18 Pandemia w sukurs branży outdoor?
22 Zima 2020/2021. Sezon nieprzewidywalny?
25 Muurikka Outdoor Smoker Retro
Kompaktowa wędzarnia, którą możesz zabrać na biwak
26 Zestawy skitourowe Dynafit „Seven Summits”
28 Buty skitourowe 2020/2021
Przegląd oferty
32 TEST: Hoka One One Speedgoat 4 GTX w terenie
34 Czy marki ekologiczne lepiej radzą sobie z koronakryzysem?
36 Taiwan Textile Federation z wizytą online w Polsce
40 Wszystko co najważniejsze
Felieton Arkadiusza Majewskiego
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.