Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 43 (5/2016, wrzesień) - wersja PDF
4outdoor nr 42 (4/2016, lipiec)

4outdoor nr 43 (5/2016, wrzesień) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2016, lipiec

Format: A4

Liczba stron: 32

Cena: 9,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

W piątym numerze 2016 roku znajdziemy wiele interesujących materiałów oraz tradycyjnie najświeższe informacje z rynku.

Spis treści 4outdoor Biznes nr 43 (5/2016, wrzesień):

  • Marka Viking zmienia logo i kolekcję . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
  • Adam Bielecki we współpracy z marką BLACKYAK . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
  • Firma Crag Sport przedstawicielem marki Hydro Flask na polskim rynku . . . 4
  • INTERSPORT Polska po pierwszym półroczu na małej stracie . . . . . . . . . . . . 6
  • Marka Ferrino na polskim rynku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
  • Barometr rynku: rekordowy sierpień! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
  • Badania EOG: wyniki sprzedaży z pierwszego półrocza podtrzymały
  • umiarkowane wzrosty rynku outdoorowego z 2015 roku . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
  • GORE-TEX® SURROUND® – sucho i komfortowo z każdej strony . . . . . . . . 10
  • Nowi pracownicy i awans w Snow PR . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
  • Marka Milo podbija Amerykę Południową . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
  • ISPO ACADEMY 2016 . . .12
  • OutDoor 2016 – dojrzała branża . . . . . . . . . . 18
  • „Pan Deuter”, czyli Bernd Kullmann odznaczony nagrodą OutDoor Honor Award 2016 . . . 19
  • Targi OutDoor przyznają branży złoto – OutDoor Industry Gold Award . . . . . . 20
  • Pierwszy ambasador Outhorn i nowa marka w dystrybucji OTCF . . . . . . . . .36
  • Nowości na sezon wiosna-lato 2017 . . . . . . . 22
  • SHANGHAI CZEKA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
  • W Chinach kształtuje się największy rynek konsumencki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
  • Chiny od środka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
  • Jak zacząć przygodę z chińskim rynkiem? . . 32
  • Pierwszy ambasador Outhorn i nowa marka w dystrybucji OTCF . . . . . . . . .36
  • Lekkie kurtki ze sztuczną ociepliną……………… 38

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu