Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 41 (3/2016, maj) - wersja PDF
4outdoor nr 41 (3/2016, maj)

4outdoor nr 41 (3/2016, maj) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2015, luty

Format: A4

Liczba stron: 32

Cena: 9,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

W trzecim numerze 2016 roku znajdziemy m.in. opinie rynkowych graczy o ostatnim kwartale, tekst poświęcony kaskom oraz zestawienie dostępnych na rynku produktów. Ponadto najświeższe informacje z rynku.

Spis treści:

  • Nowy sklep The North Face w Zakopanem 6
  • Gore, Pertex i PrimaLoft w European Outdoor Group 6
  • Manchester United i Columbia ogłaszają światową współpracę 6
  • Oberalp Polska – nowa nazwa dystrybutora marek Salewa, Wild Country i Dynafit 6
  • Spółka Mount w upadłości likwidacyjnej 6
  • Columbia Sportswear przekształca Montrail w submarkę firmy Columbia 6
  • Departament Handlu USA zaprasza na Outdoor Retailer Summer Market 2016 8
  • Następne otwarcia sklepów 4F na Łotwie 8
  • Firma Crag Sport dystrybutorem hamaków turystycznych marki Ticket to the Moon 8
  • Kolejni sponsorzy European Outdoor Summit 2016 10
  • Można zgłaszać produkty do OutDoor Industry Award 2016 10
  • Barometr rynku outdoor – kwiecień na plusie! 10
Wizyta Taiwan Textile Federation 12


Ponad 30 lat doświadczenia w dystrybucji    14
Rozmowa z Damianem Nowickim z Incbrands Sp z o.o. (Intersocks Group) 
Doświadczenie w dystrybucji produków sportowych i outdoorowych, sieć własnych sklepów oraz międzynarodowe kontakty, to lista zalet jakie pomogą firmie Incbrands Sp. z .o. (wchodzącej w skład Intersocks Group) odnowić pozycję Berghausa na polskim rynku.

Sklepy outdoorowe w Polsce – co nowego?    16
Mapa sklepów outdoorowych w Polsce ulega nieustannej przemianie, większe rewolucje jednak zdarzają się rzadko. Jak wygląda aktualna sytuacja na detalicznym rynku polskiego outdooru?

Pierwszy kwartał 2016 mimo słabej zimy z optymizmem!    18
Za nami kilka miesięcy 2016 roku. Kolejna niezbyt udana zima nie dziwi już nikogo. Większość zdążyła się już przyzwyczaić zarówno do zmian klimatycznych, jak i ich wpływu na zwyczaje zakupowe klientów. Stosunkowo ciepły listopad i grudzień nie po raz pierwszy pozbawiły sklepy boomu związanego ze sprzedażą odzieży zimowej. Mimo tego większość sklepów notowała w tym okresie wzrost sprzedaży (vide barometr 4outdoor), a dystrybutorzy sygnalizują wzrosty lub utrzymanie poziomów zamówień na następną zimę. Jednym słowem – początek 2016 roku napawa umiarkowanym optymizmem. Zapraszamy do zapoznania się z opiniami menadżerów dotyczącymi I kwartału oraz z wybranymi nowościami.

Kask, czyli ochrona tego co najcenniejsze    22
Genialny w swojej prostocie przedmiot, o kształcie ludzkiej głowy, mający na celu ochronę tej części ciała przed uszkodzeniami mechanicznymi. Wbrew pozorom nie jest to kolejny cytat z popularnej encyklopedii „online”, lecz efekt kilku minut zadumy nad fenomenem i istotą kasku. Przedmiot ten stał się synonimem profesjonalizmu i odpowiedzialności w tak wielu dziedzinach, że nie sposób ich w tym momencie wymienić; wspomnijmy o kilku: sztuka wojenna, górnictwo, sporty powietrzne, motorowe, górskie. Jak nietrudno się domyślić, w niniejszym tekście skoncentrujemy się na tych ostatnich.

Pij wodę – albo umrzesz! Ale... z jakiego naczynia?    26
Nieco dramatycznie brzmi tytułowe wezwanie do nawadniania naszego organizmu, ale taka jest prawda. Woda jest nam niezbędna do życia, bo jej zawartość w ciele człowieka to aż 60 proc., a u dzieci nawet więcej! Nieważne, czy siedzimy cały dzień przy biurku, odbywamy długą wycieczkę w górach, gramy w piłkę, czy uprawiamy jakąkolwiek aktywność.

ISPO BEIJING 2016, czyli jak „olimpijski duch” napędza biznes sportowy w Chinach    28
W dniach 24-27 lutego br. odbyła się 12. już edycja zimowych targów ISPO w Chinach. Ostatnia edycja należała do szczególnie udanych.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu