Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 56 (1/2020 styczeń)
4outdoor nr 56 (1/2020 styczeń)

4outdoor nr 56 (1/2020 styczeń)

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 11,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 1/2020, styczeń

Format: A4

Liczba stron: 40

Cena: 14,90 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 15 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Recenzje produktu (0)

Polska branża outdoorowa wchodzi w nową dekadę. I choć tegorocznej zimie daleko do ideału (mało śniegu, plusowe temperatury), inflacja rośnie, niezależność polskich sądów wisi na włosku, a Australia płonie, to staramy się patrzeć w przyszłość z optymizmem.

Zakładając, że schematy zachodnie -- z opóźnieniem, ale jednak -- trafiają do Polski, możemy przypuszczać, że outdoor będzie się dalej rozwijał. Jeśli tylko coś nie „strzeli”, jest szansa, że w tym dziesięcioleciu wykorzystamy wreszcie potencjał naszego 38-milionowego kraju. Życzymy tego oczywiście i Wam i sobie.

Z branżowego punktu widzenia najważniejszym wydarzeniem rozpoczynającym ten rok są oczywiście targi ISPO Munich 2020. Impreza stanowi niezmiennie dobrą okazję do spotkań z zagranicznymi i polskimi kontrahentami, poznania oferty liderów rynku, analizy trendów, a także definicji wyzwań, jakie czekają na nas w przyszłości. Wiele przydatnych informacji na temat ISPO Munich 2020, m.in. plan hal targowych, informacje o segmencie „Outdoor”, kontakty do polskich wystawców oraz przedstawicieli marek, znajdziecie w naszym informatorze na stronie 18.

Dla polskich uczestników rynku ważnym miejscem na targach będzie POG LOUNGE (A3.122), czyli stoisko o powierzchni niemal 100 m2, na którym zostaną zaprezentowane najciekawsze propozycje polskich producentów -- projekt ekspozycji nosi nazwę TOP OUTDOOR & SPORTS INNOVATIONS FROM POLAND. Punkt POGu to również miejsce spotkań polskich i zagranicznych przedstawicieli branży oraz nawiązywania nowych znajomości biznesowych. 

Duża część polskich producentów, bo aż 9 marek, swoje produkty wystawiać będzie w przestrzeni przylegającej do stoiska POGu -- Polish Outdoor Village. Przy tej okazji warto wspomnieć o wydarzeniu bez precedensu, pierwszej „polskiej wiosce” w historii targów ISPO Munich, która została wybudowana podczas letnich targów OutDoor by ISPO 2019 -- relację znajdziecie na stronie 22.

Podczas targów przyznane zostaną nagrody ISPO Award oraz wyróżnienia Brandnew. W tym roku gratulujemy dwóm polskim producentom, marce Viking, która otrzymała ISPO Award Winner za ekologiczny i elektryczny model rękawic, oraz Switch Boards, start-upowi docenionemu przez jury ISPO Brandnew za ofertę sprzętu przeznaczonego do treningu tricków narciarskich i snowboardowych na hali.

W tym roku ISPO Munich obchodzi okrągłe, 50. urodziny. Z tej okazji w artykule na stronie 20 przedstawiamy historię rozwoju tego wydarzenia, będącego dzisiaj jednym z najważniejszych w kalendarzu branży sportowej i outdoorowej.

Wraz z Dorotą Kabałą ze studia projektowego „We design for physical culture” przyglądamy się trendom tekstylnym na sezon jesień/zima 2021/22. Informacje przedstawione w artykule mogą okazać się szczególnie przydatne w perspektywie zbliżających się targów.

Podczas targów skupiamy się na przyszłości, warto jednak poddać analizie miniony rok. W dużym skrócie staramy się tego dokonać w Barometrze rynku, który znajdziecie na stronie 8. Obok wyników z całego 2019 roku w artykule znajdziecie krótkie wypowiedzi reprezentantów branży.

Dłuższą rozmowę przeprowadziliśmy z przedstawicielami jednej z nielicznych globalnych marek outdoorowych, Columbii. Wspólnie podsumowaliśmy ostatni rok, działania amerykańskiego potentata na polskim rynku oraz jego plany na przyszłość. Wywiad pozwolił nam poznać bliżej nieco inne spojrzenie na branżę oraz potencjalne, nieustanie ewoluujące grupy klientów.

Tematykę typowo sprzętową poruszamy w dwóch materiałach. Pierwszy z nich to przegląd produktów i technologii dostępnych w Polsce w kategorii „plecaki lawinowe”, drugi to test czołówki polskiej marki Mactronic.

Numer zamykamy (str. 38) wywiadem z Jackiem Grzędzielskim, nowym dyrektorem ds. rozwoju spółki Snap Outdoor (Sklep 8a.pl), który opowiada o swojej nowej roli, aktualnej pozycji firmy oraz jej planach rozwoju.

Jak zawsze w magazynie znajdziecie najważniejsze branżowe informacje, po więcej aktualności z rynku odsyłamy na stronę www.4outdoor.pl. Do zobaczenia w Monachium!

Michał Gurgul
Redaktor prowadzący 4outdoor Biznes Magazyn

Spis treści:

4 Alpinizm wpisany na Listę niematerialnego dziedzictwa kulturowego ludzkości
4 Kolekcja DRT od THE NORTH FACE
6 Buty Hoka One One z membraną GORE-TEX®
6 COROS nową siłą na polskim rynku zegarków multisportowych 
8 Barometr rynku: ochłodzenie koniunktury pod koniec roku
10 Krzysztof Wielicki. 70. urodziny i 40. rocznica pierwszego zimowego wejścia na Mount Everest

12 ISPO Munich. 26–29 stycznia 2020. Informator targowy

  • 14 Polskie akcenty na targach ISPO Munich
  • 16 Polscy wystawcy na targach ISPO Munich 2020
  • 18 Polscy przedstawiciele marek na targach ISPO Munich 2020
  • 20 50 lat ISPO Munich – geneza targów Odbywające się w stolicy Bawarii, Monachium, targi ISPO Munich to obecnie największe targi ogólnosportowe na świecie. Jakie były początki tej imprezy?

22 Polish Outdoor Village na OutDoor by ISPO 2019
Podczas letnich targów OutDoor by ISPO 2019 rodzime marki stworzyły wspólną przestrzeń wystawienniczą – po raz pierwszy w historii polskiej branży outdoor. 

26 Trendy tekstylne FW 2021/22 na ISPO Munich 2020

28 Plecaki lawinowe – systemy, charakterystyka
Zestawienie porządkujące tematykę plecaków lawinowych.

32 Test: czołówka Mactronic Maverick

34 Chcemy sprawić, że outdoor będzie dostępny dla wszystkich
– rozmowa z Matthieu Sheggiem i Scottem Trepanierem, Columbia. 

38 Zawsze dobrze jest grać w ekstraklasie
– rozmowa z Jackiem Grzędzielskim, dyrektorem ds. rozwoju  w Snap Outdoor.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu