Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 38 (5/2015, październik) - wersja PDF
4outdoor nr 38 (5/2015, październik) - wersja PDF

4outdoor nr 38 (5/2015, październik) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2015, październik

Format: A4

Liczba stron: 32

Cena: 9,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Czas na outdoor 
z Helly Hansen    32
Założona w roku 1877, w Norwegii firma Helly Hansen rozwija swoje kolekcje łącząc skandynawski styl i doświadczenie czerpane z radzenia sobie w najsurowszych warunkach naszej planety. Marka symbolizuje optymalne połączenie efektywności, ochrony i stylu. Ufają jej profesjonaliści zawodowo związani z morzem i górami – dzięki jej kolekcji mogą bezpiecznie pracować i żyć w najtrudniejszych warunkach.W piątym numerze 2015 roku znajdziemy materiały związane z najważniejszym jesiennym wydarzeniem branżowym polskiego outdooru - ISPO Academy, relację ze światowych letnich targów branży - OutDoor we Friedrichshafen. Obszerny materiał opisujący nowości rynkowe na sezon wiosna/lato 2016. Ponadto ciekawe wywiady z ludźmi z branży oraz najświeższe informacje z rynku.

Spis treści:

  • Najnowsze badania EOG potwierdzają stały wzrost rynku outdoorowego w 2014 roku 4
  • Polar Sport uruchomił Centrum Testowe Gore-Tex 4
  • The North Face zwiększa sieć sprzedaży 4
  • Keen otwiera fabrykę w Europie 6
  • Sklepy Horyzont prezentują nowy logotyp 6
  • Plecaki Gregory z dożywotnią gwarancją 6
  • Już wkrótce European Outdoor Summit 6
  • Barometr rynku: lato na plusie 8
  • Nowości trekkingowe jesień/zima 2015 marek Fjällräven, Brunton, Primus i Hanwag 8

ISPO Academy 10
Przed nami najważniejsze branżowe wydarzenie jesieni, czyli 4. polska konferencja ISPO ACADEMY, która odbędzie się w dniach 21–22 października w Warce. W ramach tego spotkania organizatorzy proponują wyjątkowy zestaw warsztatów i seminariów prowadzonych przez specjalistów z Europy Zachodniej i Polski. Trudno wyobrazić sobie lepszą sposobność do zdobycia wartościowego know-how. Na ISPO ACADEMY po prostu trzeba być!

  • Program ISPO Academy 10
  • Prelegenci ISPO Academy 12

Za nami targi OutDoor 2015 16
Aneta Żukowska
Dzięki masowemu udziałowi wpływowych postaci z branży oraz kompleksowej prezentacji obecnej sytuacji na rynku outdoorowym, targi OutDoor ponownie potwierdziły swoją przewodnią rolę wśród międzynarodowych wystaw branży outdoorowej.

Festiwal nowości – wybrane produkty na sezon wiosna/lato 2016 20
Aneta Żukowska
Kolory, kroje, materiały, technologie i wreszcie innowacje – w połowie lipca nad Jeziorem Bodeńskim przedstawiciele branży outdoorowej mieli okazję przyjrzeć się najnowszym produktom, które pojawią się na rynku w sezonie wiosna/lato 2016 roku.

Mamy doskonałą reputację 26
Rozmowa z Grahamem Jacksonem z Thule

Zrównoważony rozwój a lepsze parametry produktów 28
Rozmowa z Adamem Mottem z The North Face

Outhorn gotowy na zimę 30
Outhorn z sezonu na sezon doskonali swoje kolekcje, nie tylko pod względem technologicznym, ale także wychodząc naprzeciw potrzebom rynku i swoich Partnerów Handlowych. Marka prężnie się rozwija, a za flagowy produkt podaje odzież narciarską, w której się wyspecjalizowała. Asortyment w tej kategorii jest stale poszerzany o nowe wzory, akcesoria i funkcjonalne rozwiązania, by spełnić oczekiwania wymagających Konsumentów – przy zachowaniu najlepszej proporcji jakości do ceny.

Czas na outdoor z Helly Hansen    32
Założona w roku 1877, w Norwegii firma Helly Hansen rozwija swoje kolekcje łącząc skandynawski styl i doświadczenie czerpane z radzenia sobie w najsurowszych warunkach naszej planety. Marka symbolizuje optymalne połączenie efektywności, ochrony i stylu. Ufają jej profesjonaliści zawodowo związani z morzem i górami – dzięki jej kolekcji mogą bezpiecznie pracować i żyć w najtrudniejszych warunkach.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu