Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 24 godziny
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Stan magazynowy:
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta
Rok wydania: 2015, październik
Format: A4
Liczba stron: 32
Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
Czas na outdoor
z Helly Hansen 32
Założona w roku 1877, w Norwegii firma Helly Hansen rozwija swoje kolekcje łącząc skandynawski styl i doświadczenie czerpane z radzenia sobie w najsurowszych warunkach naszej planety. Marka symbolizuje optymalne połączenie efektywności, ochrony i stylu. Ufają jej profesjonaliści zawodowo związani z morzem i górami – dzięki jej kolekcji mogą bezpiecznie pracować i żyć w najtrudniejszych warunkach.W piątym numerze 2015 roku znajdziemy materiały związane z najważniejszym jesiennym wydarzeniem branżowym polskiego outdooru - ISPO Academy, relację ze światowych letnich targów branży - OutDoor we Friedrichshafen. Obszerny materiał opisujący nowości rynkowe na sezon wiosna/lato 2016. Ponadto ciekawe wywiady z ludźmi z branży oraz najświeższe informacje z rynku.
Spis treści:
ISPO Academy 10
Przed nami najważniejsze branżowe wydarzenie jesieni, czyli 4. polska konferencja ISPO ACADEMY, która odbędzie się w dniach 21–22 października w Warce. W ramach tego spotkania organizatorzy proponują wyjątkowy zestaw warsztatów i seminariów prowadzonych przez specjalistów z Europy Zachodniej i Polski. Trudno wyobrazić sobie lepszą sposobność do zdobycia wartościowego know-how. Na ISPO ACADEMY po prostu trzeba być!
Za nami targi OutDoor 2015 16
Aneta Żukowska
Dzięki masowemu udziałowi wpływowych postaci z branży oraz kompleksowej prezentacji obecnej sytuacji na rynku outdoorowym, targi OutDoor ponownie potwierdziły swoją przewodnią rolę wśród międzynarodowych wystaw branży outdoorowej.
Festiwal nowości – wybrane produkty na sezon wiosna/lato 2016 20
Aneta Żukowska
Kolory, kroje, materiały, technologie i wreszcie innowacje – w połowie lipca nad Jeziorem Bodeńskim przedstawiciele branży outdoorowej mieli okazję przyjrzeć się najnowszym produktom, które pojawią się na rynku w sezonie wiosna/lato 2016 roku.
Mamy doskonałą reputację 26
Rozmowa z Grahamem Jacksonem z Thule
Zrównoważony rozwój a lepsze parametry produktów 28
Rozmowa z Adamem Mottem z The North Face
Outhorn gotowy na zimę 30
Outhorn z sezonu na sezon doskonali swoje kolekcje, nie tylko pod względem technologicznym, ale także wychodząc naprzeciw potrzebom rynku i swoich Partnerów Handlowych. Marka prężnie się rozwija, a za flagowy produkt podaje odzież narciarską, w której się wyspecjalizowała. Asortyment w tej kategorii jest stale poszerzany o nowe wzory, akcesoria i funkcjonalne rozwiązania, by spełnić oczekiwania wymagających Konsumentów – przy zachowaniu najlepszej proporcji jakości do ceny.
Czas na outdoor z Helly Hansen 32
Założona w roku 1877, w Norwegii firma Helly Hansen rozwija swoje kolekcje łącząc skandynawski styl i doświadczenie czerpane z radzenia sobie w najsurowszych warunkach naszej planety. Marka symbolizuje optymalne połączenie efektywności, ochrony i stylu. Ufają jej profesjonaliści zawodowo związani z morzem i górami – dzięki jej kolekcji mogą bezpiecznie pracować i żyć w najtrudniejszych warunkach.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.