Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 14 (2/2011 luty) - wersja PDF
4outdoor nr 14 (2/2011 luty) - wersja PDF

4outdoor nr 14 (2/2011 luty) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Cena: 9,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Tematem numeru są softshelle, ale w magazynie znajdziecie także podsumowanie roku 2010 i nowości 2011, opis rynku skitourowego oraz cały blok artykułów poradnikowych poświęconych internetowi.

Tradycyjnie gazetę wypełniają najświeższe informacje branżowe.

Spis treści:

  • Rekordowe ispo 2011 4
  • Targi Kielce Sport-Zima 16-19 lutego 2011 4
  • Outdoor Retailer Winter Market  4
  • Poznańskie firmy łączą siły i zapraszają na Prezentacje Outdoorowe 6
  • Kamik – nowy producent obuwia na polskim rynku outdoorowym 6
  • Rockland – nowa marka na polskim rynku sprzętu kempingowego 7
  • Biwak Zimowy „n.p.m.” Fjällräven 7
  • PrimaLoft podnosi poprzeczkę w dziedzinie ocieplin do śpiworów i odzieży 7
  • Buty to podstawa. The North Face® szykuje wiele nowości na jesień 2011 8
  • ispo – targi pozytywnych emocji  10
  • Nawet konkurencja nas chwali. Wywiad z Zenonem Raszykiem z Euromark Polska S.A. 16
  • Sezon 2010 - podsumowanie. Sezon 2011 - nowości       20
Softshelle
  • Wiatroszczelnie. Przegląd softshelli na polskim rynku outdoorowym 34
  • Softshell – katalog 37
  • Softshell – kolejna rewolucja 43
Skitouring
  • Skitouring - Narty dla wytrwałych 48
  • Detektory  lawinowe 52
Internet
  • Internetowe sklepy outdoorowe w Polsce 58
  • Przepis na sukces internetowego sklepu outdoorowego 60
  • Internet, social media i ich wpływ na biznes 62
  • Social media w praktyce 64
  • Czas na innowacje. Internet – nowe wyzwania dla detalistów 65
 
  • Gdy o marce cicho… 66
  • Handlowanie to gra 68
  • Kalendarz targowy 2011 70
Stron: 72

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu