Dostępność: Dostępny
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Stan magazynowy:
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta
Rok wydania: 2014, styczeń
Format: A4
Liczba stron: 32
Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
Wywiad o sklepach 4Faces i marce 4F z członkiem zarządu firmy OTCF - Magdaleną Dąbrowską, przegląd spodni wodoszczelnych, nowości produktowe i profile polskich marek puchowych wystawiających się na ISPO MUNICH i wreszcie same targi ISPO MUNICH 2014 – to i wiele więcej znajdziecie w najnowszym Magazynie 4outdoor Biznes.
OutdoorView – badanie stowarzyszenia Polish Outdoor Group 10
Nadchodzi ISPO MUNICH, 26–29.01.2014 12
W zimowym kalendarzu branży sportowej i outdoorowej nie ma ważniejszego wydarzenia niż monachijska wystawa ISPO MUNICH. Organizatorzy spodziewają się ponad 2400 wystawców z ponad 50 krajów, którzy zaprezentują produkty na powierzchni wystawienniczej przekraczające 180 tys. m2 w 16 halach.
Polskie marki puchowe na targach ISPO MUNICH 18
Temat polskich marek „puchowych” powraca na naszych łamach. To dobrze, gdyż świadczy to o tym, że coś się w tym temacie dzieje i rozwija. Na tegorocznych targach ISPO MUNICH wystawią się trzy marki, które jednocześnie z największymi sukcesami radzą sobie na zagranicznych rynkach: Małachowski, Pajak i Warmth Unlimited, czyli Yeti. Co zaprezentują?
Spodnie wodoszczelne na najcięższe warunki 22
Artur Szachniewicz
„Szczególnie w terenie wysokogórskim, gdzie dobra ochrona nóg balansująca między zapewnieniem ciepła i ochroną przed przegrzaniem jest kluczowa, użytkownicy docenią lekkość i wytrzymałość konstrukcji wykonanych z laminatów 3L, które dziś pozwalają już na tworzenie spodni wytrzymałych, a przy tym bardzo lekkich.”
4Faces – nowa twarz firmy OTCF 28
wywiad z Magdaleną Dąbrowską
W pewnym momencie w Polsce wszystkim wydawało się, że gdy są wzrosty sprzedaży, to wystarczy tylko sprzedawać. Natomiast gdy pojawił się kryzys w 2009 roku, wiele firm musiało zmienić sposób funkcjonowania. To właśnie kryzys, także w naszej firmie był impulsem do tego, aby poukładać nasze procesy, żebyśmy potrafili działać w sposób przewidywalny i potrafili określić, co nas czeka za co najmniej kilka miesięcy, a nawet kilka lat”. – mówi w rozmowie z Magazynem 4outdoor Biznes Magdalena Dąbrowska, członkini Zarządu firmy OTCF.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.