Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 30 (1/2014, styczeń) - wersja PDF
4outdoor nr 30 (1/2014, styczeń) - wersja PDF

4outdoor nr 30 (1/2014, styczeń) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2014, styczeń

Format: A4

Liczba stron: 32

Cena: 9,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Wywiad o sklepach 4Faces i marce 4F z członkiem zarządu firmy OTCF - Magdaleną Dąbrowską, przegląd spodni wodoszczelnych, nowości produktowe i profile polskich marek puchowych wystawiających się na ISPO MUNICH i wreszcie same targi ISPO MUNICH 2014 – to i wiele więcej znajdziecie w najnowszym Magazynie 4outdoor Biznes.

  • Nowe sklepy outdoorowe na polskim rynku 6
  • Barometr rynku: listopad na lekkim minusie 6
  • Greenpeace ponownie sprawdza produkty outdoorowe 8
  • 11. Krakowski Festiwal Górski za nami 8
  • SALEWA oficjalnym sponsorem TOPR do 2016 roku 8
  • ISPO Academy 2013 8
  • WinterCamp 2014 przed nami 8

OutdoorView – badanie stowarzyszenia Polish Outdoor Group 10

Nadchodzi ISPO MUNICH, 26–29.01.2014 12
W zimowym kalendarzu branży sportowej i outdoorowej nie ma ważniejszego wydarzenia niż monachijska wystawa ISPO MUNICH. Organizatorzy spodziewają się ponad 2400 wystawców z ponad 50 krajów, którzy zaprezentują produkty na powierzchni wystawienniczej przekraczające 180 tys. m2 w 16 halach.

  • Polscy wystawcy na targach ISPO MUNICH 2014 12
  • Polska branża outdoor na targach 14
  • Polscy przedstawiciele marek na targach 16

Polskie marki puchowe na targach ISPO MUNICH 18
Temat polskich marek „puchowych” powraca na naszych łamach. To dobrze, gdyż świadczy to o tym, że coś się w tym temacie dzieje i rozwija. Na tegorocznych targach ISPO MUNICH wystawią się trzy marki, które jednocześnie z największymi sukcesami radzą sobie na zagranicznych rynkach: Małachowski, Pajak i Warmth Unlimited, czyli Yeti. Co zaprezentują?

Spodnie wodoszczelne na najcięższe warunki 22
Artur Szachniewicz
„Szczególnie w terenie wysokogórskim, gdzie dobra ochrona nóg balansująca między zapewnieniem ciepła i ochroną przed przegrzaniem jest kluczowa, użytkownicy docenią lekkość i wytrzymałość konstrukcji wykonanych z laminatów 3L, które dziś pozwalają już na tworzenie spodni wytrzymałych, a przy tym bardzo lekkich.”

4Faces – nowa twarz firmy OTCF 28
wywiad z Magdaleną Dąbrowską
W pewnym momencie w Polsce wszystkim wydawało się, że gdy są wzrosty sprzedaży, to wystarczy tylko sprzedawać. Natomiast gdy pojawił się kryzys w 2009 roku, wiele firm musiało zmienić sposób funkcjonowania. To właśnie kryzys, także w naszej firmie był impulsem do tego, aby poukładać nasze procesy, żebyśmy potrafili działać w sposób przewidywalny i potrafili określić, co nas czeka za co najmniej kilka miesięcy, a nawet kilka lat”. – mówi w rozmowie z Magazynem 4outdoor Biznes Magdalena Dąbrowska, członkini Zarządu firmy OTCF.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu