Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 16 (4/2011 lipiec) - wersja PDF
4outdoor nr 16 (4/2011 lipiec) - wersja PDF

4outdoor nr 16 (4/2011 lipiec) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: lipiec, 2011

Format: A4

Liczba stron: 32

Cena: 9,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Najnowszy, 16. numer Magazynu 4outdoor w dużej części poświęciliśmy nadchodzącym targom Outdoor Show we Friedrichshafen, ale tematem numeru jest Kobiecy outdoor. Analizujemy socjologiczne i marketingowe podstawy tego trendu oraz przyglądamy się jak wygląda praktyczna realizacja „kobiecego trendu”.

Ponadto gazetę wypełniają najświeższe informacje branżowe, relacje, testy, zestawienia i poradniki sprzedażowe.

 

Spis teści:

 

  • VF Corporation kupuje Timberlanda  6
  • Columbia skarży W.L. Gore & Associates  6
  • 4F sponsorem kolekcji na Igrzyska Olimpijskie – Londyn 2012  6
  • Jack Wolfskin prawie sprzedany  6
  • Outdoor Research na polskim rynku  6
  • Bartosz Lassak agentem sprzedaży PrimaLoft  6
  • Przed nami Targi Kielce Sport Lato 2011  7
  • Polartec ogłosił zwycięzców konkursu APEX Design Award 2011  7
  • Nowy internetowy sklep turystyczny – tuttu.pl  7
  • Sklep e-horyzont.pl uruchomił dział telewizyjny – Horyzont.TV  7
  • Barometr rynku outdoor  8
  • Wzrosty Intersportu, spadki Euromarku   8
  • Outdoor hamuje w USA?  8

Targi OutDoor we Friedrichshafen

  • Informacje ogólne  9
  • Targi OutDoor posiadają moc do zainicjowania zmian  10
  • Mamy najlepszą kolekcję od chwili powstania Alpinusa  10
  • Polscy wystawcy na Outdoor Show 2011  11
  • Polscy przedstawiciele marek na Outdoor Show 2011  11

 

  • Paker 20 lat  12
    Firma Paker na polskim rynku outdoorowym funkcjonuje już od 20 lat. Tworzyła się i zmieniała wraz z rozwijającą się outdoorową branżą. O tym, jak to się wszystko zaczęło i co jest kluczem do wieloletniej obecności na rynku rozmawiamy ze współwłaścicielem firmy Paker – Krzysztofem Skrockim. Kobieca strona outdooru 14

 

  • Kobieca strona outdooru 14
    W ostatnich latach nastąpił wzrost zainteresowania sportami outdoorowymi wśród pań, co w oczywisty sposób przekłada się na coraz liczniejszą rzeszę klientek w sklepach outdoorowych. I choć kobiety wciąż w tej kwestii są w mniejszości, zarówno producenci, dystrybutorzy, jak i sklepy nie mogą nie brać pod uwagę szerokiej i interesującej kolekcji dla pań. 
  • Nastał rynek konsumentki 18

 

  • Outdoorowe wsparcie – zegarek ekspedycyjny 20
    Zegarki przestały już dziś pełnić wyłącznie funkcję mierzenia czasu. Pokazywanie godziny staje się niemal dodatkiem do przedmiotu, który o dziwo, wciąż nazywa się zegarkiem. Na rynku dostępne są modele, które nie dość, że mówią, to są jednocześnie odtwarzaczami MP3, video, aparatami fotograficznymi i dyktafonami. Inne zmierzą tętno, będą czuwać nad pracą naszego serca, zaplanują nam trening i poprowadzą do celu dzięki GPS. Nas jednak interesują przede wszystkim te zegarki, które sprawdzą się w sportach outdoorowych.

 

  • Gore-Tex® Pro Shell – dla profesjonalistów 24
    Gdy mowa o odzieży z GORE-TEX® Pro Shell szybko staje się jasne, że dana kurtka czy spodnie są stworzone do ekstremalnych wyzwań. 

 

  • Jak wyszkolić sprzedawcę w sklepie w 15 minut? (cz. 2)  28
    W tym odcinku o tym, dlaczego prezes Kaczyński nie odwiedzi Prezydenta Komorowskiego, co może mieć wspólnego Ojciec Dyrektor z odzieżą turystyczną oraz o trzech dziewicach.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu