Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 53 (2/2019, kwiecień) - wersja PDF
4outdoor nr 53 (2/2019, kwiecień)

4outdoor nr 53 (2/2019, kwiecień) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2/2019, kwiecień

Format: A4

Liczba stron: 40

Cena: 9,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

W drugim numerze 2019 roku znajdziemy m.in.  relację z jednego z ważniejszych wydarzeń branżowych, ISPO Munich 2019, interesującą rozmowę z Adamem Bieleckim. Ponadto ciekawe wywiady oraz oraz przegląd nowości z outdoorowego świata.

Spis treści 4outdoor Biznes nr 53 (2/2019, kwiecień):

  • Warsaw Ski & Outdoor Show 2019 . . . . . 4
  • Nagroda ISPO Award dla czapki Viking Bernin za innowacyjność i design . . . . .4
  • Wspinanie.pl – liderem serwisów o tematyce górskiej i wspinaczkowej. . . . .6
  • INTERSPORT Polska S.A. – przychody za I kwartał 2019 roku. . . . .6
  • Barometr rynku: marzec na niewielkim plusie . . . . .6
  • Nowe modele marki KEEN na wiosnę/lato 2019: Venture, Karraig i Terradora EVO. . . . .8
  • PrimaLoftTM Bio® a ekonomia cyrkularna . . . . .10
  • OutDoor by ISPO 2019 . . . . .11
 

ISPO Munich 2019: Eko, digitalizacja i... e-sport 12
W dniach 3–6 lutego w Monachium odbyły się największe i najważniejsze targi sportowo-outdoorowe – również z punktu widzenia polskich sprzedawców,
dystrybutorów i producentów.

  • ISPO Award . . . . .15
  • Nagrody Ispo Award 2019 dla marki SALEWA: Wildfire Edge Mid GTX i Pedroc Hybrid Alpine Wool Perform . . . . .18
  • ISPO Brandnew a trendy w branży outdoor . . . . .19
 

FUTURELIGHTTM, czyli The North Face zapowiada rewolucję  22
„Najbardziej zaawansowana na świecie technologia zapewniająca wodoodporność i paroprzepuszczalność odzieży outdoorowej“ – możemy przeczytać w materiale prasowym marki The North Face.

Chciałem mieć realny wpływ na projektowanie sprzętu  24
Rozmowa z Adamem Bieleckim, himalaistą, ambasadorem BlackYak – „Nie interesowały mnie testowanie gotowych ubrań i działalność marketingowa – chciałem mieć swój udział w ich tworzeniu. Wtedy wydarzyła się piękna historia. Zgłosił się do mnie BlackYak.”

Z taktycznym zacięciem: polska marka Helikon-Tex rozwija linie produktów dla entuzjastów outdooru 26
Ciężkie wędrówki w zróżnicowanym terenie przy temperaturach wahających się od -20 do +35 stopni Celsjusza – takie zadania często stoją przed żołnierzami służb specjalnych. Wykorzystując swoje doświadczenia w produkcji odzieży dla tej właśnie grupy, Helikon-Tex zdecydował się pójść za ciosem: polski producent prezentuje zaawansowane technicznie produkty dla ludzi związanych z szeroko pojętym outdoorem.

SNOW EXPO nie tylko dla narciarzy! 28
Od kilku lat w Warszawie odbywają się targi SNOW EXPO. Impreza, jak wskazuje tytuł naszego artykułu, nie jest skierowana tylko do narciarzy. Organizatorzy starają się, aby na Stadion Narodowy przyciągnąć sportowców oraz pasjonatów wielu sportowych aktywności.

Testy sprzętu – fanaberia czy dźwignia sprzedaży? 32
W dzisiejszych realiach rynkowych, w czasach silnej konkurencji, walka o klienta trwa nieustannie w różnych przestrzeniach i na różnych płaszczyznach.

Analiza danych w sklepie 36
Michał Sojka pisze: W dzisiejszych czasach dane nabierają coraz większej wartości na rynku – jednak bez dobrej analizy i bez wyciągania z nich wniosków będą tylko i wyłącznie suchymi liczbami. Czy, prowadząc sklep sportowy, powinniśmy gromadzić jakiekolwiek dane? Co dalej z nimi zrobić, do czego mogą nam służyć?.

Branża outdoor w obliczu kryzysu ekologicznego 38
Czas spojrzeć prawdzie w oczy: stoimy w obliczu katastrofy ekologicznej. O tym, dlaczego problem jest tak poważny, w jaki sposób i w jakim stopniu dotyczy on naszej branży, a także dlaczego firmy powinny angażować się w ruchy proekologiczne i prospołeczne, rozmawiamy z Łukaszem Długowskim.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu