Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 40 (2/2016, luty) - wersja PDF
4outdoor nr 40 (2/2016, luty)

4outdoor nr 40 (2/2016, luty) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2015, luty

Format: A4

Liczba stron: 32

Cena: 9,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

W drugim numerze 2016 roku znajdziemy obszerną relację z najważniejszego wydarzenia branżowego światowego outdooru - targów ISPO MUNICH. Ponadto niezwykle ciekawy materiał dotyczący zagadnień cieplnych w odzieży outdoorowej. W pierwszej części Wojciech Kłapcia zajmuje się powłokami metalowymi. W numerze także tekst poświęcony rakom oraz zestawienie dostępnych na rynku produktów. Ponadto najświeższe informacje z rynku.

Spis treści:

  • EOG ujawnia pierwsze wyniki badań sektora outdoorowego za rok 2015 4
  • Marka 4F z nagrodą „Detalista Roku” w regionie CEE 4
  • Firma Exploteam dystrybutorem marki Black Yak 4
  • Barometr rynku: grudzień nad kreską, rok 2015 na plusie 6
  • NIKWAX podwaja skuteczność Tech Wash® i oszczędza energię 6
  • Marka Berghaus ma nowego przedstawiciela na polskim rynku 6
  • Program Targów KIELCE SPORT-EXPO 2016 7


It’s Time to Evolve. Outhorn stawia na rozwój 8

Czas współpracy – podsumowanie targów ISPO MUNICH 2016 10
Ponad 80 tys. branżowych profesjonalistów ze 120 krajów wzięło udział w tegorocznych targach ISPO MUNICH, które odbyły się w dniach 24-27 stycznia. Względem ubiegłej edycji liczba wystawców wzrosła z 2585 do 2645, przy czym targowi debiutanci pojawili się w każdym segmencie. Stoiska zapełniły 16 hal, obejmujących w sumie 180 tys. metrów kwadratowych. Liczby te potwierdzają, że monachijska impreza to największe targi branży sportowej i outdoorowej na świecie.

Co nowego w sezonie jesień-zima 2016/17? 12

ISPO AWARD 2016 14
Najlepsze produkty outdoorowe na sezon 2016/17 16

Monachijski RETAIL TOUR – polskie sklepy na tropach innowacji 18
RETAIL TOUR, czyli wycieczka po sportowych i outdoorowych sklepach w Monachium, to stały punkt programu podczas targów ISPO MUNICH. Już po raz trzeci polskie sklepy miały możliwość uczestniczenia w wycieczce organizowanej specjalnie dla polskich odwiedzających ISPO.

Promieniowanie cieplne w outdoorowej praktyce. Część 1. Powłoki metalowe 20
Wojciech Kłapcia
Pierwszy z cyklu artykułów dotyczących termiki ciała ludzkiego oraz związanych z nią aspektów odzieży i sprzętu outdoorowego. Kolejne części będą dotyczyły wody oraz powietrza.

Raki, czyli przyrząd do śnieżnych stoków i skalnych dachów 24
Kacper Tekieli
Ewolucja, jaką przeszedł ten z pozoru prosty, antypoślizgowy przyrząd do śniegu i lodu, to temat na osobny artykuł. W tym miejscu dość napisać, że w 1938 roku, podczas pierwszego przejścia północnej ściany Eigeru, zespół Heinricha Harrera zrezygnował z pary raków, aby odciążyć ekwipunek, czyli uznał, że stopnie w lodzie i tak trzeba kuć. Dziś kuć stopni w lodzie czy firnie nie trzeba…

Cztery nagrody ispo Award 2016 dla Salewa 28
Podczas międzynarodowych targów ISPO 2016 w Monachium Jury corocznego konkursu uhonorowało cztery produkty SALEWA nagrodami ISPO Award. To jedne z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży outdoorowej.

PrimaLoft® Gold Insulation Active 30
PrimaLoft – światowy lider w dostarczaniu komfortowych rozwiązań użytkowych w zakresie najbardziej zaawansowanych technologicznie materiałów termicznych – poszerza swoją ofertę poprzez wprowadzenie PrimaLoft® Gold Insulation Active.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu