Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 32 (3/2014, lipiec) - wersja PDF
4outdoor nr 32 (3/2014, lipiec) - wersja PDF

4outdoor nr 32 (3/2014, lipiec) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2014, lipiec

Format: A4

Liczba stron: 32

Cena: 9,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Letni numer magazyn 4outdoor został w dużej części poświęcony najważniejszemu letniemu wydarzeniu dla branży, czyli targom Outdoor Show w Niemczech. Ponadto najświeższe informacja z branży oraz m.in. obszerny tekst o polskich markach outdoorowych działających za granicą, test kurtek softshellowych oraz prezentacja najnowszej technologii GORE-TEX, czyli butów oddychających przez podeszwę.

Spis treści:

  • Ducksday – nowa marka odzieży outdoorowej dla dzieci    6
  • Marka Gregory zmienia strukturę sprzedaży w Polsce    6
  • Przybywa sklepów outdoorowych i sportowych    6
  • 4outdoor Biznes i POG partnerami European Outdoor Summit    8
  • Agencja PROJEKT 77 dla marki Regatta    8
  • Columbia Sportswear kupuje markę prAna    8
  • „Bezpieczny powrót” – pierwsze polskie ubezpieczenie dla ludzi gór    9
  • Badanie EOG na temat zastosowania puchu w branży outdoorowej    9
  • Barometr rynku outdoor – wiosenne ożywienie    10
  • ActiveCam Sky – nowość ze stajni Overmax    10

 

  • OutdoorView – badanie stowarzyszenia Polish Outdoor Group    11
  • 30 lat marki McKINLEY    12
  • Marka Pinewood wkracza na polski rynek outdoorowy    13


OutDoor Show 2014

  • Targowe lato nad Jeziorem Bodeńskim    14
  • Program konferencji i wykładów na Outdoor 2014    15
  • Polscy przedstawiciele marek na Outdoor 2014    16
  • Wybrane nowości produktowe na targach    18


Polskie marki za granicą / Polish brands abroad 20
Aneta Żukowska
Od lat Polskę wymienia się jako jedną z najlepiej radzących sobie gospodarek w Europie, z coraz silniejszym eksportem i sukcesami przedsiębiorców na rynkach międzynarodowych. A jak na tym tle wypadają polskie marki outdoorowe? 

For years Poland has been described as one of the best prospering economies in Europe due to its increasing export and successes of Polish entrepreneurs on international markets. Therefore, it is worth posing a question: Are Polish outdoor brands as successful as the rest of our economy?

Wiatroszczelnie  - test kurtek softshellowych   26
Przez ostatnie miesiące nasz zespół testowy poddawał próbom cztery modele kurtek softshellowych: Sweet As marki Columbia (w wersji damskiej z kapturem i męskiej bez kaptura), Estes Hoody marki Marmot, Scimitar Jacket marki Rab oraz Apex Bionic Jacket marki The North Face. Każda z tych kurtek ma nieco inne przeznaczenie i cechy, ale łączy je wszystkie brak membrany. Jak wyglądają opinie naszych testerów?

GORE-TEX® SURROUND – oddychalność butów także od podeszwy?    30
Aneta Żukowska 
But, który „oddycha” nie tylko od góry i z boku cholewki, ale także od dołu, czy nawet przez podeszwę? Firma W.L. Gore & Associates prezentuje nową technologię w obuwiu outdoorowym i miejskim – GORE-TEX® SURROUND™. Sprawdziliśmy, o co tu chodzi!

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu