wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 34 (1/2015, styczeń) - wersja PDF
4outdoor nr 34 (1/2015, styczeń) - wersja PDF

4outdoor nr 34 (1/2015, styczeń) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2015, styczeń

Format: A4

Liczba stron: 32

Cena: 9,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Pierwszy numer 2015 roku to kompendium wiedzy o najważniejszym wydarzeniu zimy, czyli targach ISPO MUNICH, ale także najświeższe informacje z branży outdoor oraz dwa ważne tematy. Znajdziemy tam analizę kondycji branży po kryzysie oraz tekst poświęcony jednemu dwóm ważnym materiałom - puchowi sztucznemu i naturalnemu. W numerze także relacja z ISPO Academy w Otwocku.

Spis treści:

  • Crag Sport oficjalnym agentem Black Diamond w Czechach i na Słowacji 8
  • Marki Fenix Outdoor Group ze Snow PR 8
  • Zimowe targi w Kielcach zmieniają nazwę na KIELCE SPORT-EXPO 8
  • Nowa seria termosów szwajcarskiej firmy SIGG 8
  • Nowe sklepy na polskim rynku outdoorowym 10
  • Sklep stacjonarny 8a.pl wyróżniony w konkursie Best Shop Concept 2014 10
  • European Outdoor Group wita członków handlu detalicznego 10
  • Nowy dystrybutor marki GABEL 10
  • Barometr rynku: jesień z dodatnimi wynikami 10
  • Frederic Ducruet potwierdza nowe plany oraz cele na 2015 rok 12

 

Przed nami ISPO MUNICH 2015 13

Polska branża outdoor na targach ISPO MUNICH 2015 14
Polish Outdoor Industry at ISPO MUNICH 2015

Polscy przedstawiciele marek na targach ISPO MUNICH 2015 18
Polish distributors and agents of the foreign brands at ISPO MUNICH 2015

Witamy w Polsce – polski rynek outdoorowy po kryzysie? 20
Welcome to Poland – polish outdoor market after crisis?
Aneta Żukowska

Za nami lata kryzysu i spowolnienia gospodarczego – także w branży outdoorowej; przed nami nowy rok pełen nadziei na biznesową stabilizację. Jak zmieniła się polska branża outdoorowa przez te lata i jaki jest jej stan dzisiejszy?
Years of the crisis and economic slowdown seem to be behind us, while in front of us there is a new year – full of promise for business stabilization. How has the Polish outdoor industry changed in these recent years and what is its current state?

Puch sztuczny i naturalny – nowości i przełomy 24
Wojciech Kłapcia
Ostatnie lata to pasmo zaskoczeń i radykalnych zmian. Wprowadzenie puchu hydrofobowego, wycofanie z rynku związków C8 i zastąpienie ich C6i, czy wreszcie – ponad dwukrotny wzrost cen puchu naturalnego, wymusiły niejednokrotnie drastyczne zmiany strategii nieomal całej branży.

ISPO Academy 2014 - Kolejny sukces konferencji 28

Co jest najważniejsze w wydarzeniach takich jak ISPO Academy? Poza ekspercką wiedzą do istotnych kwestii należy możliwość spotkania ze specjalistami z branży i nawiązywanie nowych kontaktów.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl