wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 42 (4/2016, lipiec) - wersja PDF
4outdoor nr 42 (4/2016, lipiec)

4outdoor nr 42 (4/2016, lipiec) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2016, lipiec

Format: A4

Liczba stron: 32

Cena: 9,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

W czwartym numerze 2016 roku znajdziemy zapowiedź najważniejszej letniej imprezy outdoorowej, targów OutdooShow. Ponadto m.in. przegląd nowości rynkowych, bardzo ciekawy tekst techniczy dotyczący termiki produktów outdoorowych oraz najświeższe informacje z rynku.

Spis treści:

  • European Outdoor Summit 2016 – do 22 lipca można rezerwować swój udział ze zniżką Early Bird 4
  • Larix nowym dystrybutorem Sea to Summit w Polsce 4
  • Nikwax podwaja skuteczność Tech Wash® i oszczędza energię 4
  • ISPO SHANGHAI 2017, 5-8 lipca 2016 6
  • Barometr rynku outdoor – zieleń również w maju! 6

Wiosenno-letnia kolekcja adidas Outdoor Terrex 8
Wiosenno-letnia kolekcja Terrex pełna jest produktów stworzonych dla sportowców, aby umożliwić im osiąganie najwyższych celów. Zostały one zaprojektowane bez szukania kompromisów, zarówno jeśli chodzi o technologię, jak i o zastosowane materiały.

Targi OutDoor 2016 . . . . .10
Przed nami najważniejsze letnie wydarzenie dla europejskiej branży outdoorowej, czyli targi OutDoor 2016. W dniach od 13 do 16 lipca nad Jezioro Bodeńskie przybędzie 960 wystawców z ponad 40 krajów.

Polscy przedstawiciele marek na targach . . . . . . . . . . . 12
Polish distributors and agents of the foreign brands

Polskie firmy wspinaczkowe – od pasji do biznesu 14
Są raczej niewielkie, zatrudniają kilka osób, swoich klientów znają często osobiście, nie boją się oryginalnego stylu, ich produkty są dopracowane, nierzadko szyte własnoręcznie i z dobrych materiałów, a ich właściciele wspinają się lub wywodzą się ze środowiska wspinaczkowego – oto kilka cech wspólnych dla polskich marek wspinaczkowych.

Polish climbing companies – from passion to business
They are rather small, employ just a few workers, know their customers personally, are not afraid of unique designs, their products are refined, often sewn by their own hands and made of good quality materials, and their owners still climb or at least come from climbing background – these are some common features characterising Polish climbing brands.

Nowości na sezon wiosna-lato 2017 20
Przed nami wiosenno-letni sezon pełen nowości produktowych i kolejnych wysiłków projektantów, których celem jest zwiększenie funkcjonalności sprzętu outdoorowego. Jak wyglądają najnowsze trendy – to dopiero zobaczymy na targach, teraz już możemy przyjrzeć się wybranych produktom na kolejny sezon.

Salewa zachęca do mountain trainingu 26

SALEWA Mountain Training. Koncepcja i produkt 28

Revo – nowy przyrząd asekuracyjny Wild Country 29

Termika a woda 30
W poprzednim artykule zagadnienie zachowania termiki w zestawie odzieży bądź ekwipunku zostało ujęte pod katem promieniowania podczerwonego. W niniejszym zaś tekście zajmiemy się wpływem wody, pary wodnej, a nawet lodu na warstwę termiczną.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl