wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Prasa2 » magazyn 4outdoor3 » 4outdoor nr 31 (2/2014, luty) - wersjaPDF
4outdoor nr 31 (2/2014, luty) - wersjaPDF

4outdoor nr 31 (2/2014, luty) - wersjaPDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2014, luty

Format: A4

Liczba stron: 40

Cena: 9,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

W tym numerze Magazynu 4outdoor głównym tematem są najważniejsze targi branżowe -  ISPO MUNICH. Ponadto materiał o kurtkach hybrydowych, relacja z ISPO ACADEMY oraz podsumowanie całego roku 2013. Tradycyjnie również najświeższe informacje z branży.

  • Przed nami targi KIELCE SPORT-ZIMA 2014 4
  • Zimowy biwak WinterCamp 2014 4
  • Dream Peak−– nowy przedstawiciel marki Rab na polskim rynku 6
  • Sieci sklepów Naturkompaniet i Partioaitta tworzą sojusz z Globetrotter 6
  • Icepeak – nowa marka w portfolio spółki Martes Sport 6
  • Liny STERLING od wiosny w sklepach 6
  • HUDY Sport w Katowicach już tylko do końca lutego 6
  • EOG szacuje wartość sprzedaży detalicznej na europejskim rynku outdoorowym 8
  • BMW i SALEWA ogłaszają współpracę 8
  • Barometr rynku: grudzień mocno pod kreską 10
  • Nowi członkowie stowarzyszenia Polish Outdoor Group 10
  • Turbo Down – nowa technologia Columbii 10

ISPO MUNICH 2014

  • Targi pozytywnej energii. ISPO MUNICH 2014 12
  • Nowości produktowe na sezon 2014/15 14Retail Tour – czyli niemieckie sklepy, którymi można się pochwalić 18
  • Polskie sukcesy w konkursach ISPO MUNICH 2014 20
  • ISPO AWARD GOLD WINNER 22
  • ISPO BRANDNEW 2014 26

Kurtki hybrydowe – mieszaniec w outdoorowym świecie 30
Artur Szachniewicz
Różne rodzaje izolacji, różne rodzaje materiałów i laminatów, różne technologie – a wszystko w jednym produkcie, słowem: hybrydowość. Oto trend, który nieśmiało wchodził na outdoorowe salony od kilku sezonów, by teraz zagościć na nich na dobre. Czy słusznie?

ISPO Academy – dwa dni z branżowymi specjalistami 34

Konsument core’owy – trendsetter czy nisza? 36
Konsument core’owy – jak przyjęło się w naszej branży nazywać tę specyficzną grupę konsumentów – budzi mieszane uczucia. Jest dla rynku outdoorowego ważny, czy jest może tylko kwiatkiem do kożucha względem rzeszy „zwykłych” konsumentów? Pomaga, czy może wręcz przeciwnie – przeszkadza ze swoją wiedzą i potrzebami?

Polski rynek outdoorowy w 2013 roku – podsumowanie 38
Aneta Żukowska
Cieniem na 2013 roku kładzie się przede wszystkim tragiczna śmierć Artura Hajzera. W minionym roku wydarzyło się jednak także wiele pozytywnych rzeczy – powstało ponad dwadzieścia nowych sklepów outdoorowych, pojawili się nowi dystrybutorzy, na nasz rynek z optymizmem wkroczyły nowe marki, a polskie firmy otrzymały wiele nagród.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl