Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 64 (2/2023 czerwiec)
4outdoor nr 64 (2/2023 czerwiec)

4outdoor nr 64 (2/2023 czerwiec)

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 11,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2/2023 czerwiec

Format: A4

Liczba stron: 40

Cena: 14,90 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 15 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

„Czasy są niełatwe” – to zdanie nadal często pada w rozmowach branżowych. Musimy radzić sobie z licznymi wyzwaniami ekonomicznymi, przede wszystkim z inflacją, malejącą konsumpcją, problemami w sferze zatrudnienia i spadkiem dynamiki PKB. Na szczęście zainteresowanie sportem i przygodami na świeżym powietrzu nie maleje i choć jak zawsze, zdania są podzielone, w przyszłość patrzymy raczej z optymizmem.

Przed nami kolejna edycja letnich targów Outdoor by ISPO. W dniach 4–6 czerwca spotkamy się w halach targowych Munich Order Center (MOC). Jak co roku impreza będzie świetną okazją do poznania kolekcji przygotowanych na sezon wiosna–lato 2024, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów w branżowym gronie. W 64 numerze naszego czasopisma znajdziecie krótki przewodnik po targach, w którym zamieściliśmy niezbędne informacje na temat tego wydarzenia oraz przedstawicieli polskiej branży outdoor, biorących w nim udział.

Tematykę targową uzupełnia krótka rozmowa z Leną Haushofer. Dyrektorka Outdoor by ISPO zachęca do wizyty na targach, tłumacząc, dlaczego nie może nas tam zabraknąć, a także mówi o najważniejszych punktach programu i nowościach tegorocznej edycji.

Dłuższe rozmowy przeprowadziliśmy z przedstawicielami dwóch firm, obchodzących w tym roku okrągłe rocznice. Pajak, producent specjalizujący się w produkcji śpiworów i odzieży puchowej, istnieje na rynku już od 40 lat. Działalność marki podsumowuje Wojciech Pająk. Z kolei Crag Sport, dystrybutor mogący pochwalić się dzisiaj szerokim portfolio zagranicznych marek, obchodzi dziesięciolecie istnienia. O barwnym okresie rozwoju firmy opowiada Bartłomiej Klocek. 

W niniejszym numerze „4outdoor” znajdziecie też komentarze przedstawicieli branży. O aktualną sytuację oraz nastroje biznesowe i konsumenckie zapytaliśmy Jarosława Daniela (Oberalp Polska), Piotra Dukałę (Decathlon Polska), Marcina Felińczaka (Skalnik), Ewę Gacek (Uni-Sport) i Dominika Kosunia (Brubeck).

W dziale technologicznym przyglądamy się ekonomii cyrkularnej. Temat opisał dla nas dr Mateusz Wielopolski, jeden z założycieli start-upu Circulix, którego celem jest rozwijanie wskaźników kluczowych efektywności dla zrównoważonego biznesu. Mateusz Wielopolski uzyskał doktorat z fizykochemii w zakresie polimerów oraz tytułu MBA w zarządzaniu sportem. Jako członek DIN oraz aktywny uczestnik prac nad standardami cyrkularności na poziomie Unii Europejskiej wpływa na przyszłość gospodarki o obiegu zamkniętym. Tematykę technologiczną uzupełnia materiał o działaniach i procesach produkcyjnych Taiwan Textile Federation. 
W dziale sprzętowym przyglądamy się stosunkowo młodej i enigmatycznej kategorii – tłumaczymy mianowicie, czym są outdoorowe sneakersy, wyjaśniamy, jakie mają walory i wady, a także prezentujemy najciekawsze dostępne aktualnie na rynku produkty.
Numer zamyka kolejny błyskotliwy felieton Adama Zycha, który tym razem bierze w obroty kryzys ekonomiczny, jego rozwój, przemiany, skutki i wpływ na polskich przedsiębiorców. Jakie wnioski wyciąga? Zobaczcie sami.

Wszystkim przedstawicielom branży życzymy dobrego lata, a tym, którzy wybierają się na Outdoor by ISPO, owocnych targów. Do zobaczenia!

Michał Gurgul
Redaktor prowadzący 4outdoor Biznes Magazyn

Michał Gurgul
Redaktor prowadzący 4outdoor Biznes Magazyn

Spis treści:

4    NNormal – nowa marka biegowa w Polsce
4    DNA odkryć – Jack Wolfskin i Bear Grylls łączą siły
6    Nowe marki w portfolio Bakosport: Maier Sports i Gonso
6    Barometr rynku: kwiecień na plusie
8    Nie przegap OutDoor by ISPO 2023, najważniejszego wydarzenia w branży
10    OutDoor by ISPO 2023 – przewodnik targowy
15    40 lat Pajak. Lider designu i funkcjonalności
20    10 lat Crag Sport. Od M2 do międzynarodowych sukcesów
24    Outdoor trzyma się mocno...
30    Materials Matter: wskaźniki cyrkularne, efektywność i zrównoważony rozwój w projektowaniu produktów outdoorowych
34    Tajwańskie tkaniny. Zrównoważone innowacje dla lepszego świata
36    Outdoorowe sneakersy. Definicja, wady, zalety, propozycje redakcji
40    Kryzys?

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Klienci zakupili także
4outdoor nr 63 (1/2021 kwiecień)
szt. Do koszyka
Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu