Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 24 godziny
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Stan magazynowy:
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta
Rok wydania: 2015, luty
Format: A4
Liczba stron: 32
Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
W drugim numerze 2015 roku znajdziemy obszerną relację z najważniejszego wydarzenia zimy, czyli targów ISPO MUNICH. Ponadto informacje z pierwszej ręki o kondycji branży - redakcja zapytała przedstawicieli polskiej branży outdoorowej.
Na pewno interesujący jest także wywiad z z Maciejem Januszkiewiczem, członkiem zarządu firmy OTCF, właściciela dynamicznej polskiej marki 4F i planującej outdoorową ekspansję marki Outhorn. W magazynie można też zapoznać się z nowym wizerunkiem potentata branży, firmy SALEWA.
Ponadto najświeższe informacje z rynku.
Spis treści:
ISPO MUNICH 2015
ISPO MUNICH 2015 przeszły do historii. Cztery targowe dni przyciągnęły do Monachium rekordową liczbę 2585 wystawców oraz blisko 80 000 odwiedzających.
Zrównoważone oblicze rynku outdoor
Nowy wizerunek SALEWA 24
Nowe logo, międzynarodowe odświeżenie wizerunku marki. Kamień milowy w historii marki SALEWA. Nawet wielkie otwarcie nowej siedziby firmy w 2011 roku w pewnym stopniu zwiastowało nadejście nowego znaku firmowego. Zarówno futurystyczny budynek w Bolzano, jak i odświeżony wizerunek mają za zadanie komunikować światu najważniejsze dla firmy wartości: funkcjonalny design, alpejskie dziedzictwo i tradycja oraz najwyższa jakość wykonania.
Co słychać w branży outdoor? 26
Na targach ISPO MUNICH 2015 zapytaliśmy przedstawicieli polskiej branży outdoorowej, u których nastały biznesowe zmiany, o to, co słychać nowego. Odpowiadają: Bartłomiej Klocek, Jędrzej Komosiński, Piotr Święch i Rafał Ziobro.
Przełomowy rok dla marki Outhorn 30
Odnowione logo i wizerunek, dedykowany marce zespół marketingowy, ambitne plany – marka Outhorn rusza na podbój rynku outdoorowego. O kolejnym etapie rozwoju firmy OTCF i jej marek rozmawiamy z Maciejem Januszkiewiczem, członkiem zarządu.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.