Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 24 godziny
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Stan magazynowy:
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta
Rok wydania: 2014, październik
Format: A4
Liczba stron: 32
Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
Jesienny numer magazyn 4outdoor przynosi najświeższe informacje z branży outdoor oraz wprowadza do ważnego wydarzenia, jakim jest ISPO Academy w Otwocku. W środku znajdziecie także odpowiedź na pytanie, czy outdoor pasuje do galerii handlowej, relację z najważniejszych letnich targów outdoorowych - Oudoor Show 2014 oraz prezentację produktów firmy Black Diamond.
Spis treści:
ISPO Academy 14
Przed nami najważniejsze branżowe wydarzenie jesieni, czyli 3. polska konferencja ISPO Academy, która odbędzie się w dniach 28–29 października w Otwocku k. Warszawy. W ramach tego spotkania organizatorzy proponują wyjątkowy zestaw warsztatów i seminariów prowadzonych przez specjalistów z Europy Zachodniej i Polski. Trudno wyobrazić sobie lepszą sposobność do poznania wartościowego know‑how. Na ISPO Academy po prostu trzeba być!
Outdoor i sport w galerii handlowej – czy ma to sens? 20
Nowoczesny wystrój, klimatyzacja, szerokie spektrum wyboru, przechadzki przy muzyce, miejsce odpowiednie do tego, by się posilić i czegoś się napić, kącik dla dzieci… czyli galeria handlowa. Wydaje się, że nie ma lepszych warunków na zakupy, pytanie jednak, czy dotyczy to także branży sportowej i outdoorowej?
Targi OutDoor 2014 – mniej romantyzmu, więcej biznesu 22
Od 10 do 13 lipca 2014, na 21. edycji targów OutDoor we Freidrichshafen, swoje produkty prezentowało 925 wystawców z 39 krajów. Nad tradycyjnie deszczowe Jezioro Bodeńskie przyjechało 21 912 branżowych odwiedzających oraz 1046 dziennikarzy. W ubiegłym roku było mniej wystawców – 913, i mniej odwiedzających – 21 465. Mimo powszechnego niepokoju w branży, targi OutDoor utrzymują zatem swoją pozycję.
Nowości na sezon wiosna/lato 2015 24
Black Diamond: „Jeśli jeszcze się nie zepsuło – zepsuj to!” 28
Black Diamond słynie z tego, że nieustannie wymyśla nowe sposoby „znęcania się” nad sprzętem, zanim trafi on w ręce użytkowników. Tej jesieni firma planuje wypuszczenie kolejnych produktów mocno doświadczonych w tej swoistej „szkole tortur”.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.