Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 52 (1/2019, styczeń) - wersja PDF
4outdoor nr 52 (1/2019, styczeń) - wersja PDF

4outdoor nr 52 (1/2019, styczeń) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 1/2019, styczeń

Format: A4

Liczba stron: 48

Cena: 9,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Recenzje produktu (0)

Początek roku to niezmiennie emocjonujący czas dla naszej branży. Przed nami jedna z najważniejszych imprez – targi ISPO Munich 2019 – wydarzenie otwierające kolejny biznesowy rozdział dla firm działających na szeroko pojętym rynku outdooru i sportu, okazja do analizy trendów i wyzwań, jakie stoją przed nami w przyszłości, a także czas na podsumowanie minionych 12 miesięcy.

Tym razem na ISPO Munich spotkamy się w dniach 3–6 lutego. Do dyspozycji wystawców i odwiedzających zostały oddane dwie nowo zbudowane hale oraz nowoczesne centrum konferencyjne. Większa przestrzeń pozwoliła organizatorom na dalsze zagłębienie się w istotne dla branży trendy, takie jak digitalizacja, zdrowy tryb życia i związane z nim technologie ‘wearables’, rosnące na znaczeniu potrzeby kobiet w biznesie sportowym, zrównoważony rozwój i wykorzystanie materiałów naturalnych w przemyśle tekstylnym, a także jedną z nowości na targach: prezentację produktów nagrodzonych w ramach ISPO Brandnew.

Wśród stałych elementów programu odnajdziemy wręczenie nagród ISPO Award, obszar poświęcony ISPO Textrends, organizowany również dla polskich detalistów Retail Tour, czy imprezę wnoszącą do programu odrobinę ducha sportowego – ISPO Night Run.

Cieszy nas również niezmiennie wzrastający z roku na rok udział reprezentantów Polski na targach w Monachium. W tym roku liczba rodzimych wystawców wzrosła do 50. Polskich producentów odnajdziemy w niemal wszystkich segmentach, jednak szczególnie liczna reprezentacja pojawi się oczywiście w outdoorze. Dokładną listę wystawców oraz polskich przedstawicieli marek znajdziecie na stronach magazynu.

Kolejnym ważnym tematem niniejszego numeru jest podsumowanie minionego roku. Kwestię tę rozpatrzyliśmy zarówno z perspektywy detalistów – szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie tradycyjnie w naszym Barometrze, jak i dystrybutorów i agentów – o komentarze poprosiliśmy 10 liderów branży outdoor na polskim rynku.

Druga relacja dotyczy najważniejszego w Polsce biznesowego wydarzenia szkoleniowego – ISPO Academy Poland. W październiku zeszłego roku odbyła się już 7. edycja polskiej konferencji, która cieszy się coraz większym uznaniem. Nie ma się co dziwić – program z roku na rok uzupełniany jest o coraz to ciekawsze tematy, a organizatorki dokładają wszelkich starań, aby wartość merytoryczna była jak najlepszej jakości.

W dziale porad zmieściliśmy dwa teksty dotyczące dwóch istotnych elementów życia biznesowego w naszej branży. W pierwszym z nich Michał Sojka zastanawia się nad tym, „co to właściwie znaczy – sprzedawać?”. Może ten krótki, acz esencjonalny artykuł skłoni Was do refleksji albo pobudzi dyskusję?

Z kolei Dorota Kabała z „We design for physical culture”, projektantka w branży sportowej i wykładowczyni, tłumaczy, w jaki sposób korzystać z trendbooka oraz jakie znaczenie dla producentów, dystrybutorów i sklepów mają trendy kolorystyczne. Informacje przedstawione w artykule mogą okazać się szczególnie przydatne w perspektywie zbliżających się targów.

W redakcji 4outdoor Biznes mamy świadomość tego, jak duże znaczenie dla uczestników naszego rynku ma poszukiwanie nowych grup docelowych i kanałów sprzedaży. W związku z tym staramy się podsuwać pomysły i analizować różne możliwości. Tym razem w rozmowie z Tomaszem Kobielskim z Adventure24.pl badamy potencjał, jaki stwarzają agencje wyprawowe.

Jak zawsze w magazynie znajdziecie najważniejsze branżowe informacje, po więcej wieści z rynku odsyłamy na stronę www.4outdoor.pl. 

Do zobaczenia na ISPO Munich!

Michał Gurgul
Redaktor prowadzący 4outdoor Biznes Magazyn

Spis treści:

  • Nowi ambasadorzy marki SAXX 4
  • Salewa stawia na wełnę Alpine Wool 4
  • FutureLight – nowy materiał The North Face 4
  • Barometr rynku: sprzedażowe podsumowanie roku 6
  • Wyniki sprzedażowe sieci Intersport 6
  • Gore zaprezentuje nowy laminat z impregnacją DWR wolną od PFCEC 8
  • W przyszłym roku czerwone logo WINDSTOPPER® zastąpi GORE-TEX® INFINIUM™ 9
  • PrimaLoft, Inc. rozwija technologię PrimaLoft® Bio 10
  • Nowy właściciel nada rozpędu Jack Wolfskin na rynku amerykańskim 12

ISPO Munich 2019 14
W dniach od 3 do 6 lutego dziesiątki tysięcy odwiedzających z całego świata po raz 49. wypełnią monachijskie hale targowe.

  • Plan terenów targowych 15
  • ISPO Award i ISPO Brandnew dla polskich marek 16
  • Polscy wystawcy 18
  • Polscy przedstawiciele marek 19

Nowości jesień-zima 2019 20
Podczas gdy w sklepach trwają wyprzedaże kolekcji zimowej, większość producentów już prezentuje swoje nowości na przyszły jesienno-zimowy sezon 2019.

Podsumowanie 2018 – opinie liderów 28
O podsumowanie minionego roku poprosiliśmy menadżerów, właścicieli i przedstawicieli firm z naszej branży. Obok komentarzy dystrybutorów, reprezentantów zagranicznych firm, znajdziecie również polskich producentów oraz detalistów. 

Scandinavian Outdoor Group prezentuje 34
Wrześniowa konferencja European Outdoor Summit stała się świetnym pretekstem do odwiedzenia kilku szwedzkich marek outdoorowych – Thule, Seger, Ivanhoe oraz Icebug. Za tę dodatkową część programu odpowiedzialna była Scandinavian Outdoor Group.

Sprzedałem! Czy aby na pewno? 41 
Michał Sojka

Trendy kolorystyczne – czy są potrzebne i jak z nich korzystać? 42 
Dorota Kabała

Agencje wyprawowe a branża outdoor 44
Coraz więcej osób korzysta dzisiaj z usług agencji realizujących wyprawy górskie, trekkingowe oraz wyjazdy typu adventure. Rozmawiamy z Tomaszem Kobielskim, właścicielem agencji podróżniczej Adventure24.pl.

7. edycja ISPO Academy Poland 2019 46
W dniach 16-18 października w Otwocku miało miejsce najważniejsze branżowe wydarzenie jesieni, czyli 7. polska konferencja ISPO Academy 2018. W ramach tego spotkania organizatorzy zaproponowali wyjątkowy zestaw warsztatów i seminariów prowadzonych przez specjalistów z Europy Zachodniej i Polski.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu