Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 24 godziny
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Stan magazynowy:
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta
Rok wydania: 2015, lipiec
Format: A4
Liczba stron: 32
Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
W czwartym numerze 2015 roku znajdziemy materiały związane z najważniejszymi światowymi targami branży - OutDoor we Friedrichshafen. M.in. informacje o polskich wystawcach i dystrybutorach, nowościach produktowych i technologicznych a także przydatne poradniki. Ponadto ciekawe wywiady z ludźmi z branży. Ponadto w numerze jak zawsze najświeższe informacje z rynku.
Spis treści:
Przed nami targi OutDoor 2015 10
Od 15 do 18 lipca (środa–sobota) we Friedrichshafen odbędą się największe europejskie targi branży outdoorowej – OutDoor 2015. Na przestrzeni 12 hal ponad 940 wystawców z 41 krajów zaprezentuje najnowsze produkty i innowacje, wyznaczając trendy na kolejny sezon. Zobaczymy także stoiska pięciu producentów z Polski.
Co nowego w sezonie wiosna/lato 2016? 14
Przed nami kolejny sezon z nowymi produktami, trendami i potencjalnymi przełomami. Zanim jednak wkroczymy w lato 2016, z nowościami zmierzymy się na targach OutDoor Show we Friedrichshafen. Już teraz przedstawiamy wybrane propozycje od topowych marek.
Lekko i jeszcze lżej – nowości w ultralekkich tkaninach i materiałach 18
„Każda grupa producentów tkanin, membran, ocieplin czy zamków prezentuje swoje najnowsze osiągnięcia. Obecnie najpopularniejszy wyścig to obniżanie wagi oraz zmniejszanie uciążliwości produktów dla środowiska”.
Wojciech Kłapcia
To be or not to be? Targi w działaniach public relations 22
Targi branżowe z założenia to okazja do zawierania kontraktów handlowych. Głównym celem udziału w targach jest sprzedaż. Jednak nie wolno zapominać, że obecność na takim wydarzeniu to także narzędzie komunikacji z otoczeniem, budowanie wizerunku firmy oraz produktu, i co ważne – podpatrywanie i nasłuchiwanie, „co w branży piszczy”.
Anna Wróblewska, Agencja PROJEKT 77
Outhorn umacnia pozycję na rynku odzieży sportowej 24
Pierwsze półrocze tego roku należało do marki OUTHORN. Dedykowane sesje zdjęciowe, nowa strona internetowa, działania w mediach społecznościowych, sukces kolekcji na targach w Kielcach oraz wyjątkowe wsparcie Partnerów Handlowych – to zaledwie początek szerzej zakrojonych działań.
Arc’teryx Alpine Academy Chamonix 2015 26
Stale podnosimy sobie poprzeczkę 28
Firma rodzinna, działająca na rynku od ponad 25 lat, z ambicjami podbicia rynku nie tylko w Polsce, ale i za granicą. O obecnej kondycji firmy Mactronic i planach na przyszłość rozmawiamy z Bartoszem Mockiem, wiceprezesem zarządu.
Dzięki kryzysowi mam naprawdę fajną firmę 30
„Jaki jest cel przedsiębiorstwa? Większość odpowie: zysk. Otóż nie, moi mili. Celem przedsiębiorstwa jest akumulacja zysku. A tego brakuje polskim sklepom. Kapitału. Dlaczego?” – o kondycji i problemach branży outdoorowej oraz sytuacji firmy Red Bird rozmawiamy z Arkadiuszem Majewskim.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.