Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Prasa » magazyn 4outdoor » 4outdoor nr 35 (2/2015, luty) - wersja PDF
4outdoor nr 35 (2/2015, luty) - wersja PDF

4outdoor nr 35 (2/2015, luty) - wersja PDF

4outdoor.pl

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Rok wydania: 2015, luty

Format: A4

Liczba stron: 32

Cena: 9,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

W drugim numerze 2015 roku znajdziemy obszerną relację z najważniejszego wydarzenia zimy, czyli targów ISPO MUNICH. Ponadto informacje z pierwszej ręki o kondycji branży - redakcja zapytała przedstawicieli polskiej branży outdoorowej.

Na pewno interesujący jest także wywiad z z Maciejem Januszkiewiczem, członkiem zarządu firmy OTCF, właściciela dynamicznej polskiej marki 4F i planującej outdoorową ekspansję marki Outhorn. W magazynie można też zapoznać się z nowym wizerunkiem potentata branży, firmy SALEWA.

Ponadto najświeższe informacje z rynku.

Spis treści:

  • Już niebawem targi KIELCE SPORT-EXPO 2015 4
  • Thule Group otwiera nowe Centrum Dystrybucyjne w Polsce 4
  • Columbia Sportswear Company partnerem UTMB od 2015 roku 6
  • Za nami zimowy biwak WinterCamp 2015 6
  • Nie tylko dla profesjonalistów – produkty GORE-TEX® z GORE® C-KNIT™ Backer Technology 6
  • Elastyczny rynek outdoorowy wciąż osiąga dobre wyniki 8
  • Innowacja Polartec® Power Wool® 10
  • Barometr rynku: koniec roku nad kreską 11

ISPO MUNICH 2015

ISPO MUNICH 2015 przeszły do historii. Cztery targowe dni przyciągnęły do Monachium rekordową liczbę 2585 wystawców oraz blisko 80 000 odwiedzających.
Zrównoważone oblicze rynku outdoor

  • Nowości produktowe na sezon zima 2015/16 14
  • ISPO AWARD – najlepsze produkty outdoorowe 18
  • ISPO BRANDNEW – produkty przyszłości 20
  • 3. edycja Retail Tour. Polska grupa najliczniejsza w monachijskich sklepach sportowych 22

Nowy wizerunek SALEWA 24

Nowe logo, międzynarodowe odświeżenie wizerunku marki. Kamień milowy w historii marki SALEWA. Nawet wielkie otwarcie nowej siedziby firmy w 2011 roku w pewnym stopniu zwiastowało nadejście nowego znaku firmowego. Zarówno futurystyczny budynek w Bolzano, jak i odświeżony wizerunek mają za zadanie komunikować światu najważniejsze dla firmy wartości: funkcjonalny design, alpejskie dziedzictwo i tradycja oraz najwyższa jakość wykonania.

Co słychać w branży outdoor? 26

Na targach ISPO MUNICH 2015 zapytaliśmy przedstawicieli polskiej branży outdoorowej, u których nastały biznesowe zmiany, o to, co słychać nowego. Odpowiadają: Bartłomiej Klocek, Jędrzej Komosiński, Piotr Święch i Rafał Ziobro.

Przełomowy rok dla marki Outhorn 30

Odnowione logo i wizerunek, dedykowany marce zespół marketingowy, ambitne plany – marka Outhorn rusza na podbój rynku outdoorowego. O kolejnym etapie rozwoju firmy OTCF i jej marek rozmawiamy z Maciejem Januszkiewiczem, członkiem zarządu.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu