Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 24 godziny
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Stan magazynowy:
Stan produktu: Nowy
Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta
Rok wydania: 2015, maj
Format: A4
Liczba stron: 32
Kupując ten produkt otrzymasz od nas 9 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
W trzecim numerze 2015 roku znajdziemy wiele ciekawych artykułów branżowych. Poruszono ważne problemy sklepów i dystrybutorów, m.in. przetowarowanie w sklepie, wojny na promocje. Ponadto w numerze przegląd rynku butów wspinaczkowych oraz tradycyjnie najświeższe informacje z rynku.
Spis treści:
Jak ugryźć rynki zagraniczne? 12
Po sukcesach na rodzimym rynku, ekspansja na zagraniczne tereny wydaje się oczywistym, kolejnym etapem w rozwoju marki. Niektóre firmy outdoorowe stawiają jedynie na zagranicę, inne decydują się zrezygnować z tego kroku. Strategii jest wiele, nie wszystkim się udaje, większość jednak próbuje.
Polacy najczęściej działają „tu i teraz” 14
Od czego zacząć myślenie o eksporcie, jakie wyzwania na nas czekają, jakich błędów się wystrzegać i co nazwać sukcesem? O ekspansji na zagraniczne rynki rozmawiamy z Sebastianem Sadowskim-Romanovem, prezesem i właścicielem firmy doradczej ITRO.
Jak tort będzie większy, to łatwiej będzie się nim dzielić 16
„Trudno jest znaleźć jedną receptę, pytaniem jest, co dla danej firmy oznacza ‘dobrze’. Dla firmy A w Polsce wystarczającym może być osiągnięcie 100 tys. obrotu, a firmy B nie zadowoli milion – o rynku outdoorowym rozmawiamy z Michałem Sojką, który obecnie pełni stanowisko Sales Manager Poland Ukraine w firmie Thule.
Na wojnie tracą wszyscy – „wieczne” promocje w polskich sklepach outdoorowych 18
Minus 20, 30, 40 i wreszcie 50 proc. – takie obniżki na przykład kolekcji jesienno-zimowej można zaobserwować w sklepach outdoorowych niemalże już od jesieni. Zjawisko to wzbudzało na początku kontrowersje, wkrótce jednak nie było już miejsca na dyskusję – do wojny na promocję z konieczności musiały dołączać się kolejne sklepy. Obecnie permanentna promocja stała się „naturalnym” krajobrazem sklepów outdoorowych.
Buty wspinaczkowe – komfort ma znaczenie 20
Rynek butów wspinaczkowych w Polsce stale rośnie. Wzrost, choć nie gwałtowny, zawdzięczamy rosnącej popularności, jaką cieszy się ta dyscyplina. Wystarczy wybrać się na komercyjną sztuczną ścianę, aby dostrzec, że wspinanie dostępne jest dla każdego...
Ryba zaczyna się psuć od głowy – o problemie przetowarowania w sklepie 28
„Nadmierny zapas może być, i często jest, symptomem głębszej choroby firmy, a nie tylko przejściowym przeziębieniem wywołanym złą pogodą” – na pytania o trudną sztukę towarowania sklepu odpowiada Witold Kowalski, właściciel firmy WK Profit Consulting, założyciel i długoletni dyrektor Nike Poland, jeden z prelegentów na ostatniej ISPO Academy.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 150 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.